Tuesday, August 07, 2012

BOLT MAHU JADI PEMAIN MANCHESTER UNITED






Usain Bolt:: cita-citanya untuk bermain bersama United:
"Orang menyangka saya bergurau, tetapi jika Sir Alex Ferguson memanggil saya dan berkata 'Baiklah, mari datang dan melakukan percubaan', ia akan menjadi mustahil bagi saya untuk mengatakan tidak.
saya tidak akan membawa cabaran jika saya tidak fikir saya cukup baik. Saya seorang pemain yang sangat ulung dan saya tahu saya boleh membuat perbezaan.
Saya ingin menjadi pemain terpantas dalam pasukan,tetapi saya boleh bermain dengan baik ".

Lepas tu :

Rio Ferdinand talking to Usain Bolt about trials on twitter .

@rioferdy5: @usainbolt if you want that trial tat Man Utd shout me, I'll speak to the boss!!

@usainbolt: After the Olympics we work on that...lol..thanks man @rioferdy5

No comments:

Post a Comment